Strona internetowa, a szczególnie podstrona przeznaczona do kontaktu, jest pierwszą linią komunikacji między właścicielem biznesu a Klientem.
Z pozoru stworzenie zakładki Kontakt, która będzie praktyczna i czytelna dla odbiorcy, wcale nie wydaje się trudnym zadaniem. Ale czy na pewno wiesz, jakie informacje powinny znaleźć się w zakładce Kontakt, aby stała się ona Twoją prawdziwą wizytówką? Sprawdź!
Informacje w zakładce „Kontakt”
Obszar działalności i adres
W zależności od tego, w jakiej branży działasz, powinieneś zadbać o to, aby Twoi klienci dokładnie wiedzieli, na jakim obszarze świadczysz usługi. Natomiast, jeśli masz swoje biuro lub studio koniecznie podaj adres, pod którym się znajduje.
Adres e-mail
Zadbaj o Klientów, którzy preferują tradycyjną formę kontaktu i wysyłanie wiadomości w taki właśnie sposób. Pozostaw na stronie swój adres e-mail.
Formularz kontaktowy
Dodaj formularz kontaktowy, aby Klienci, którym zależy na takiej formie kontaktu, mogli z niej łatwo skorzystać.
Certyfikat SSL
Jeśli na Twojej stronie znajduje się formularz kontaktowy, koniecznie zadbaj o to, aby Twoja strona była bezpieczna dla danych, które pozostawiają w nim Klienci. Adres z https oraz symbol kłódki są gwarantem bezpieczeństwa i ochrony danych przed przechwyceniem.
Zgoda RODO
Do formularza kontaktowego dodaj przycisk checkbox ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO.
Polityka prywatności
Pod formularzem koniecznie podlinkuj politykę prywatności, w której precyzyjnie określisz, w jaki sposób przetwarzane są dane osobowe Twoich klientów i jak mogą te zgody wycofać.